Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Mayon Roeffen - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Mayon Roeffen - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Door: Mayon

Blijf op de hoogte en volg Mayon

06 Januari 2010 | Nederland, Horst

Hallo allemaal!

bijna is het zover...mijn reis naar Nieuw Zeeland en Australië gaat bijna van start! Samen met Diana (oud studiegenootje) zal op 25 januari om 23.20 ons vliegtuig vertrekken vanaf Frankfurt om eerst te landen in Singapore! 2 nachtjes bijkomen en de tijd om deze stad te gaan bezichtigen..om vervolgens op 29 januari in Christchurch, Nieuw-Zeeland aan te komen. Tot 10 maart zullen we door Nieuw Zeeland reizen om daarna aan het grote werk te gaan beginnen in Australië. Datum van terugkomst blijft voorlopig onbekend. Maar voor juli zullen jullie me zeker niet op Nederlandse bodem kunnen vinden. Via deze weg zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van alle avonturen!

liefs Mayon

  • 06 Januari 2010 - 14:55

    Anne:

    Heej,

    Spannend! Leuk dat je weer n site gaat bijhouden, kan ik je tenminste n beetje volgen. Maar we gaan eerst nog lekker op wintersport dus ik hoef je voorlopig nog ff niet te missen:).

    xx Anne

  • 06 Januari 2010 - 15:01

    Karlijn:

    Het komt nu steeds dichter bij..spannend!! Ik ga zeker je site in de gaten houden..

    liefs karlijn

  • 06 Januari 2010 - 15:45

    Mam:

    Een hele fijne tijd in Nieuw- Zeeland en Australie. Zou je graag opzoeken, maar weet nog niet hoe en wanneer. Misschien als je lang genoeg blijft kom ik vanzelf. Maar hoop natuurlijk dat je in juli of augustus weer naar huis komt.

  • 06 Januari 2010 - 15:45

    Mam:

    Een hele fijne tijd in Nieuw- Zeeland en Australie. Zou je graag opzoeken, maar weet nog niet hoe en wanneer. Misschien als je lang genoeg blijft kom ik vanzelf. Maar hoop natuurlijk dat je in juli of augustus weer naar huis komt.

  • 06 Januari 2010 - 15:51

    Maartje:

    Oehhh bijna... spannend, maar ook ontzettend leuk!! Geniet eerst nog maar ff hier in Nederland en op wintersport.. Tot vanavond! Kus

  • 06 Januari 2010 - 16:00

    Bram:

    Hey Mayon, wow wat een avontuur! Ik ben echt superrr jaloers ;-) Veel plezier!! Kus

  • 06 Januari 2010 - 16:07

    Pleunie:

    Jeej! Weer een verhaaltje wat ik mag gaan volgen! Super leuk meid!

    Geniet ervan!

    Dikke kus

  • 06 Januari 2010 - 16:22

    Monique:

    Hey mayon!!

    Super leuk dat je weer een site bij gaat houden!! Ik ga je zeker volgen!! Alvast heel veel plezier.. (En natuurlijk ook heel veel plezier op wintersport!!)

    Liefs Monique

  • 06 Januari 2010 - 16:52

    Kim En Jeroen:

    Hey Mayon,

    Het is al bijna zover! Wij gaan je verhalen zeker bijhouden! Maar eerst heel veel plezier op wintersport! We zullen je vast nog wel zien voordat je aan het grote avontuur gaat beginnen!

    Xx Jeroen en Kim

  • 06 Januari 2010 - 17:02

    Nicole:

    Super gaaf dat je op reis gaat! Ik ga je zeker volgen :)
    Heel veel plezier daar!

    xx Nicole

  • 06 Januari 2010 - 17:12

    Roger & Lisette:

    Ha Mayon!
    Allereerst wensen we je nog een hele leuke wintersport vakantie toe. Ja, daarna is het zover... spannend! :-) Een goede reis en pas goed op jezelf. We zullen je avonturen volgen!
    Groetjes en liefs,
    Roger & Lisette

  • 06 Januari 2010 - 17:23

    De Cleuren's:

    Ha Mayon,
    Wij gaan je zeker volgen op je site...spannend voor je.
    Geniet eerst van je week skieën en wie weet zien we je nog voor de 25e.
    liefs Petra

  • 06 Januari 2010 - 18:39

    Chantal:

    Super gaaf zeg!
    Bedankt dat je me de link stuurde, kan ik jullie volgen in het land van de leuke surfdudes ;)
    Ik wil je alvast ontzettend veel suc6 en plezier wensen!
    Geniet ervan!!

  • 06 Januari 2010 - 18:48

    Remko:

    Mayonneke,

    Ik ben net terug van beide landen. Wat een ervaringen en wat een tijd. ik ben maar 4 maanden weggeweest, maar heb zoveel gezien en gedaan, dat had ik in 3 jaar kunnen stoppen. Super dat je het gaat doen, en je zult zien dat je als een ander mens thuis komt.
    Have a good one mate,
    en kijk uit voor het gevaarlijkste beest daaro..namelijk de GOON!!!!!

    xxx remko

  • 06 Januari 2010 - 20:07

    Ronnie:

    Hey Roef!

    Super veel plezier daar aan de andere kant! Ga je verhalen zeker volgen!! Dikke knuffel van Ronnie!!

  • 06 Januari 2010 - 20:14

    Annemiek:

    Ha Megje!
    Ben kei jaloers, wat een heerlijk vooruitzicht heb jij! Ik ga natuurlijk alles volgen. Maar eerst gaan we een d'r een vette ski-vakantie van maken!!!
    Tot snel!
    XX Annie

  • 07 Januari 2010 - 00:19

    Nikki:

    haha... ik ben ook jaloers!! Ben over 5 daagjes weer thuis (heeeeel vreemd gevoel na 10 maanden kan ik je vertellen).. Maar we gaan zeker nog eventjes goed bijkletsen voordat jij vertrekt!!
    xx

    ps. die weersvoorspellingen voor Nederland vind ik maar niks ;)

  • 07 Januari 2010 - 10:42

    Inge:

    Hej Mayon! Wat een avontuur, klinkt erg goed! Heel veel plezier alvast en geniet er van! Kga je zeker volgen via de site.. Xx Inge

  • 07 Januari 2010 - 18:33

    Rianne Kers:

    Haa megje!

    Wat zul je weer een mooi avontuur tegemoet gaan! Ik wil je eerst heel veel plezier wensen in Frankrijk met skieën! Zorg dat je rustig aan doet, want het uistellen van deze reis staat vast niet op de planning. We zien elkaar volgende week weer, en dan pas komt Australië en Nieuw Zeeland in zicht!

    Dikke knuffel Rianne

  • 08 Januari 2010 - 05:34

    Ron:

    Je zult wel staan te popelen. Geniet nog even van Nederland en daarna vooral van alle avonturen die komen gaan!

  • 08 Januari 2010 - 07:52

    July Dijkman:

    Hi,wereldburger!
    Wat supervet dat je deze reis gaat maken!
    Ik wens je heel veel plezier,mooie ervaringen en natuurlijk ook een heel klein beetje wijsheid!
    GENIET ERVAN!!!!!
    groetjes Juul

  • 08 Januari 2010 - 12:51

    Inge H:

    Hey Mayon!

    Thanks voor de link :)!
    Ik ben heel benieuwd naar al je avonturen!
    Zal ik soms met een knoop in mijn maag van jaloezie moeten lezen.. Mocht je nog tips nodig laat t weten!
    Het gaat zoo tof worden! Geniet nog ff van de reiszenuwen die je nu hebt, want die horen er ook helemaal bij!

    Xx Inge

  • 09 Januari 2010 - 14:34

    Marij Kuhlmann-giese:

    ha mayon,
    spannend zo'n grote verre reis op de aardbol.
    ik wens jullie een geweldige ervaring toe waar je je hele leven lang met plezier aan terug zult denken, hopelijk zien we je nog wel op de praktijk!

    heel veel groetjes
    marij

  • 11 Januari 2010 - 22:18

    Mart &Door:

    Hoi Mayon,wij wensen jouw een prettige reis en een mooie tijd daar aan de andere kant van de aardbol. Je weet dat wij geen reizigers zijn maar we vinden het wel leuk om je te volgen,

    Groetjes Door & Mart

  • 13 Januari 2010 - 12:26

    Diana:

    Ik heb er zin in!
    Nog geen benen gebroken op skivakantie?

  • 17 Januari 2010 - 16:47

    Nieky:

    haa!

    Spannend.. spannend! Nog 1 weekje heer.. geniet er nog ff van en alvast hieeeeel vul plezeer op reis!! Goj ow zeker volgen!

    xx Nieky

  • 19 Januari 2010 - 17:58

    Jose Gerris:

    Hoi Mayon

    Ik wens je een heel fijne reis. Dat zal een hele ervaring worden voor je. Ik ben best een beetje jaloers. Want wij zijn zelf ook weer bezig om een reis naar Australie voor te bereiden.
    Ik blijf je volgen via deze site. Heel veel vakantie plezier en heel veel groetjes.

    Jose.

  • 22 Januari 2010 - 15:39

    Inge T:

    Hej Mayon! Een goede reis en heel veel plezier gewenst! Kga je verhalen zeker volgen via de site.. Maak er een mooie tijd van en geniet! Xx Inge

  • 25 Januari 2010 - 09:46

    Roger & Lisette:

    Hallo Mayon!
    Vandaag is het dan zo ver...je avontuur gaat beginnen...Wij wensen je een hele goede reis toe. We hopen snel je eerste ervaringen te lezen. :-)
    Heel veel plezier!
    Groetjes Roger & Lisette

  • 25 Januari 2010 - 16:52

    Caro:

    nu ben je dan net weg. ik hoop dat je een goede reis hebt gehad als je dit leest. je had wel door dat ik iets meer moeite had met afscheid nemens als dat ik wou toegeven..
    ik hou daar gewoon niet zo van;)

    Heeeel veel plezier!x

  • 26 Januari 2010 - 18:01

    Wil:

    ha Mayon,
    Als het goed is ben je nou in Singapore. Genne kauwgum op de stoep speeje wah!
    Goeie reis en een schitterende tijd gewenst.
    groetjes, Wil

  • 27 Januari 2010 - 10:57

    Wendy:

    heeej schatje!

    nu ben je als goed is bij aan het komen in singapore! hoop dat alles goed is verlopen... wil heel graag met je contacten maar gaat helaas nog niet!
    ga je echt heel erg missen! maar dat was wel al duidelijk ;) pas goed op he xxxx

  • 27 Januari 2010 - 18:33

    EL:

    HA!!!
    Alles oke in Singapore?
    Goede reis straks naar Nieuw Zeeland!!! geniet dur ma lekker va!
    Hoop dat je snel een telefoonnummer krijgt ;)
    liefs,
    EL

  • 28 Januari 2010 - 15:23

    Ger Geurts:

    ik had je niet meer voor de reis gezien, dus alsnog een hele fijne en interessante vakantie gewenst. Zowel Nw Zeeland als Australië zijn erg leuk en afwisselend. Nw Zeeland ken ik en qua natuur is het erg indrukwekkend, Dus neem je tijd ervoor.

    gr Ger

  • 29 Januari 2010 - 18:33

    Milou:

    Mayonneke!! al good aangekomen? ge wurt natuurlijk oaverladen met berichten maar wens ow nog ff hiel vul plzr. ik zal ow site goan bej halden um te kieken hoe t met ow en de aussies giet ;)
    xxjes

  • 31 Januari 2010 - 18:32

    Marion:

    hey mayon,

    dacht ga is effe kijken of er al iets leuks op je site staat... singapore heb je al gehad volgens mij en nu dus naar nw zeeland! geniet ervan!!!!

    gr Marion

  • 01 Februari 2010 - 18:00

    Maartje:

    Mayonneke!!!
    Nog geen internetcafé kunnen vinden?? Hoop dat t allemaal goed gaat daar en je flink aan t genieten bent!!!
    Zorg maar dat je snel een telefoonnummer hebt, dan kunnen we smsen!!:D
    Kus Maartje

  • 02 Februari 2010 - 17:42

    Lisette:

    Heej hallo!
    Ik dacht eens ff kijken of ik al wat van Mayons avonturen kan lezen Maar helaas :-( nog niet. Ik hoorde dat je wat vertraging had gehad met de reis maar dat je ook al leuke dingen had gedaan. Ik ben benieuwd! Veel lol! Tot ... later!
    Liefs, Lisette

  • 04 Februari 2010 - 11:34

    Driekus:

    haa truus,

    ik woj ow ff vul plezeer wensen en maak er ma ennu mooie tied van.ik drink met carnaval die pilkus van ow wal op.

    gr xxx dirk

  • 04 Februari 2010 - 17:49

    Rianne:

    Haa megje!
    Wor blieve die verhalen van ow??? Hopelijk kunde snel wat lote huure. Wil wal wieute hoe t met ow is en wat geej al ondernome het!
    Geniet van alles wat op ow pad kumt!

    Dikke knoevel Kers

  • 04 Februari 2010 - 21:42

    Nieky:

    Hallo!

    Ik dacht ff kieke of ge er al en verhaal op hed stoan... ma dat valt tegen!! Hopelijk huren we snel wat ge al allemoal mej hed gemaakt!!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Horst

Mayon

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 80045

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 01 September 2010

New Zealand, Australia, Fiji, Malaysia & Borneo

Landen bezocht: